Co si připravit na schůzku při sjednávání zakázky?

Informace od Vás zefektivní celý proces výběru pomníku a nám pomohou lépe připravit pro Vás cenovou nabídku. Proto Vám zde přinášíme souhrn náležitostí, které je důležité znát při sjednání zakázky:

1. Půdorys hrobu. Získáte jej ze Smlouvy se správou hřbitova.

2. Mít fotku daného místa ohledně přístupu k hrobu, vědět, zda je volný vjezd

na hřbitov, přibližně vědět tvary a rozměry okolních hrobů, toto lze zajistit také fotodokumentací.

3. Doporučujeme zkontrolovat stav současných základů nebo zda je vhodnější vybudovat nové,

znát výšku (sklon) terénu.

4. Jedná-li se o nové hrobové místo, musí být toto vyznačeno (vykolíkováno) správou hřbitova.

5. Jedná-li se o hrobové místo na ÚH Brno, musí mít nájemce hrobového místa „ Povolení

správce ke stavbě – úpravě hrobového zařízení“ a dále „Oprávnění na vlastní náklad

odstranit a odvézt příslušenství z hrobu“.

6. Preferujete nějakou barvu kamene? V našich starších článcích blogu představujeme detailněji různé materiály.

7. Provést základní úvahu, zda budete chtít hrob bez zakrytí, částečně zakrytý nebo kompletně zakrytý.

8. Nápisová deska – je dobré vědět, kolik jmen rodin i křestních by mělo být celkem

na desce a to i s ohledem na budoucí stav, zda zvažujete fotky, gravírace, případně zda chcete na nápisovou desku umístit ornamenty , motivy, kříže, květiny, apod.

9. Doplnění hrobu žulovými doplňky: lucerny, vázy, mísy a v jakém počtu, všechny tyto výrobky si pak můžete fyzicky prohlédnout u nás na firmě.

Těšíme se na Vaši návštěvu u nás na firmě a v případě dotazů nás neváhejte kontaktovat a domluvte si individuální schůzku.

Fotogalerie